دخترکمدخترکم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

برای کسی که وجودش پر از خوبی هاست

سیسمونی..

1392/11/4 1:23
نویسنده : مامان بهار
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی مامان

تو این پست عکس های وسایلی و که مامان بزرگ و باب بزرگ برای اومدنت گرفتن و میذارم 

خداییش مامان بزرگ و بابابزرگ برات سنگ تموم گذاشتن ، از همین جا دستشون و میبوسم که انقدر مهربوننماچقلبقلبماچ

خیلی از چیزایی که مامان جون میخواست برات بخره من جلوش و میگرفتم و منصرفش میکردم والا الان شما به جای یه اتاق به یه خونه نیاز داشتی برای وسایلتگاوچران

اینم از قصر صورتی پرنسس من

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا
9 شهریور 93 12:48
سلام دوست عزیز میتونم بپرسم سیسمونی تونو از ایران خریدین؟قیمت کالسکه رو هم میخوام بدونم ببخشید ولی من تو تبریز از کالسکه دختر شما ندیدم ولباسایی طرح پروانه که به دیوار زدین میشه میتونم یپرسم اگه از ایران خریدین تقریبا سیسمونیتونو از کدوم خیابون تهران خریدی؟
مامان بهار
پاسخ
سلام پریسا جان یه مدتی بود که به وبلاگ سر نزده بودم ، معذرت که دیر جوابتون و دادم بله همه سیسمونی و به جز بعضی از لباس ها از ایران خریدیم اون لباس پروانه ایی برندش کارترز هست و توی تهران که من زیاد دیدیم با طرح های مختلف ، خودمم از مرکز خرید تیراژه خریدم کالسکه رو هم از خیابان بهار نمایندگی ماکسی کوزی گرفتیم کلا سیسمونی و از شریعتی ، خیابان بهار ، تیراژه و یافت آباد خریدیم